Laatste weken ! - Reisverslag uit Limbe, Kameroen van Sofie Groen - WaarBenJij.nu Laatste weken ! - Reisverslag uit Limbe, Kameroen van Sofie Groen - WaarBenJij.nu

Laatste weken !

Door: sofiedegroen

Blijf op de hoogte en volg Sofie

30 Oktober 2011 | Kameroen, Limbe

Hier een kort berichtje van mij!

Heb de laatste weken veel gedaan. Natuurlijk in het ziekenhuis meegelopen maar ook wat uitstapjes gemaakt naar het paleis van de Sultan, kratermeer bezocht, koffie plantage gezien! Erg mooi en interessant allemaal.
We hebben een afscheids diner gehouden voor alle leden van de organisatie. Wat pannenkoeken gebakken, pasta en salade gemaakt aangevuld met wat lokale gerechten! Was erg leuk en dat moest natuurlijk afgesloten worden met bier! Bier drinken is hier toch echt een grote hobby van iedereen!

Donderdag heb ik samen met Joanne de Mount Cameroon beklommen. Super zwaar maar erg mooi. Zijn niet tot de top gegaan maar tot 2800 meter. Overnacht in een berghutje op een houte bedje en een kapotte slaapzak met een gemiddelde temperatuur van 4 graden. Weinig slaap dus en heel erg koud gehad!
Gister met veel moeite een strand gevonden waar we mochten zwemmen! Genoten van de zee en het zwarte zand!

En dinsdag naar Zuid Afrika!!

Liefss Sofie

• 30 Oktober 2011 - 12:06

Irene:

Heel veel plezier in Zuid Afrika! Geniet ervan! x Irene

• 30 Oktober 2011 - 12:09

Jorien:

Klinkt goed allemaal Soof! Veel plezier in Zuid Afrika, geniet ervan!

X Jorien

• 30 Oktober 2011 - 12:46

Roos:

Veel plezier met Aniek! En tot over een maand! Liefs

• 30 Oktober 2011 - 15:05

Jokeverhage@hotmail.:

Hoi Sofie!
    Leuk om weer wat van je te lezen! Wat beleef je toch veel! En best raar dat het daar zo koud kan zijn 's nachts! Dat zwarte zand zal toch ook wel raar zijn! Geniet maar van je laatste etappe!

Liefs, Joke

• 30 Oktober 2011 - 15:18

Corrie:

Veel plezier de laatste maand en geniet ervan.

• 01 November 2011 - 08:04

Denise:

Soof, wat een gave verhalen! Heel tof om te lezen. Veel plezier nog.

• 04 November 2011 - 12:58

Carla:

Waauw Soof, heb eindelijk eens na twee maanden (slecht) de tijd genomen om je verhalen te lezen, echt een wereld van verschil. Kan je je volgens niet eens indenken hoe het allemaal in z'n werk gaat ten op zichte van NL. Vast super interessante tijd gehad daar in het ziekenhuis, en idd tijd gaat snel, al weer in Z-Afrika nu.

Lekker genieten nog even laatste weekjes, natuur is vast prachtig daar! Onze reis naar Z-Amerika staat even in de wacht, 't wordt Cuba, toch iets beter te doen met een dikke buik :-)

Heel veel plezier nog en zie je weer als je terug bent! XX Carla

• 07 November 2011 - 16:55

Shaleen Van Der Ploeg:

Sofietje!! We missen je! Hoe is het in Zuin-Afrika?
    Gaaf van de Mount Cameroon, wel koud!
    Wij zijn vorige week naar Foumban geweest. Echt super leuk, leerzaam en indrukwekkend.Het beste ziekenhuis wat we gezien hebben en super veel geleerd. Zatedag zijn we met Hubie in de Ambulance naar Dschang geweest voor de Mamy
    Wati waterval. Super mooi! En we hebben allebei in de ambu mogen rijden. Nu zijn mijn laatste daagjes aangebroken en zeg ik iedereen gedag. Nog helemaal geen zin om weg te gaan! Geniet jij vooral nog vollop daar in het zuiden en we houden je in de gaten! Veel liefs, Valerie en Shaleen